«Αυτοαξιολόγηση» και «Αξιολόγηση ομοτέχνων»: Διαδικασίες βελτίωσης του σχολείου και μετασχηματισμού του σε επαγγελματική κοινότητα μάθησης

Γεώργιος Πασιάς1, Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος2, Ευστάθιος Στυλιάρης3

1Αναπλ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04, Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας, 3Εκπαιδευτικός, Γραφείο Πληροφορικής I.E.Π.


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Μάιος 2018
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα5
Χθές93
Αυτή την εβδομάδα384
Αυτό τον μήνα943
Σύνολο292641

ΙΡ Επισκέπτη : 18.220.13.70 Κυριακή, 28 Απριλίου 2024 07:27

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 2 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online