Άννα-Ελένη Πολύδωρα
Υπ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Από την εντολή «όταν» στη δομή ελέγχου «εάν»: Μια διδακτική προσέγγιση μεικτής μάθησης με το Scratch
Ν. Μπακόπουλος1, Σπ. Παπαδάκης2
1Εκπαιδευτικός ΠΕ86, Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών, 2Συντονιστής Εκπαιδευτικού έργου ΠΕ86, ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας – Μέλος ΣΕΠ Ε.Α.Π.
Βρόχοι υλοποιούμενοι με κλώνους στο Scratch και ταξινομία SOLO
Θεόδωρος Καρβουνίδης1, Δημήτριος Λαδιάς2
1Μεταδιδακτορικός Ερευνητής, Τμήμα Πληροφορικής Παν. Πειραιώς, 2Φοιτητής Τμήματος Πληροφορικής ΕΚΠΑ
Τo τι, το πώς και το γιατί του Πανελλήνιου Διαγωνισμού
Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για το Δημοτικό Σχολείο του WRO Hellas
Γιάννης Σομαλακίδης1, Τάσος Λαδιάς2,
1WRO Hellas, 2STEM Education
Κατηγοριοποίηση στην ταξινομία SOLO των προγραμματιστικών στυλ στο Scratch
Δημήτριος Λαδιάς1, Θεόδωρος Καρβουνίδης2, Αναστάσιος Λαδιάς3
1Φοιτητής τμήματος Πληροφορικής ΕΚΠΑ, 2Δρ. εκπαιδευτικός πληροφορικής, 3Δρ. πληροφορικής
Αποτίμηση της ευχρηστίας του κωδικΟράματος με τη μέθοδο SUS
Αναστάσιος Λαδιάς, Δημήτριος Γιάτας
Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δημήτριος Λαδιάς1, Αριστοτέλης Μικρόπουλος2, Ηλίας Πλεσιώτης3, Αναστάσιος Λαδιάς4
1Φοιτητής Τμήματος Πληροφορικής ΕΚΠΑ, 2Φοιτητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πολ. Σχολής ΑΠΘ, 3Φοιτητής Τμήματος Μαθηματικών ΕΚΠΑ, 4Εκπαιδευτικός πληροφορικής
Πλαίσιο για ένα Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ευάγγελος Κανίδης1, Μαργαρίτα Καραλιοπούλου2, Ιωάννης Αποστολάκης3, Παναγιώτης Τσιωτάκης4
1Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής, 2ΕΔΙΠ Τμ. Μαθηματικών ΕΚΠΑ, 3Εκπ/κός Δρ. Πληροφορικής, 4Εκπ/κός Δρ. Πληροφορικής
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εκμάθηση της γλώσσας Python με τη μέθοδο της μικτής μάθησης
Ιωάννης Ρούσσος1, Ευάγγελος Κανίδης2
1Δρ., Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Δ.Δ.Ε Β’ Αθήνας, 2Δρ., Σχολ. Σύμβουλος Πληροφορικής Β’ Αθήνας
Η αναπαράσταση των δεδομένων στον Οπτικό Προγραμματισμό ως επιπλέον διάσταση των ΚωδικΟραμάτων
Αναστάσιος Λαδιάς1, Άννα Σαριδάκη2, Δημήτριος Λαδιάς3
1Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής, 2Εκπαιδευτικός Πληροφορικής 3Φοιτητής Tμήματος Πληροφορικής ΕΚΠΑ
Διογένης Αλεξανδράκης
Καθηγητής Πληροφορικής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Ιωάννης Αργυρίου1, Αναστάσιος Λαδιάς2, Θεόδωρος Καρβουνίδης3, Χρήστος Δουληγέρης4
1 Φοιτητής, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπ. Πειραιά, 2 Σχολ. Σύμβουλος Πληροφορικής Πειραιά,
3 Εκπ/κός Πληροφορικής, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής, Πανεπ. Πειραιά,
4 Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπ. Πειραιά
Διδακτικές και παιδαγωγικές διαστάσεις του προγραμματισμού στην υποχρεωτική εκπαίδευση
Τάσος Λαδιάς
Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής