Διδακτική πρόταση προσέγγισης διηγημάτων με ενιαία θεματική: διηγήματα της εισβολής
Μαρία Μιχάλη
Φιλόλογος Δ/βάθμιας Εκπ/σης, M.Ed., Ph.D.
Η αισθητική διάσταση στο μάθημα της λογοτεχνίας: Η περίπτωση της σιωπής
Μαρία Κωττούλα
Φιλόλογος, Πρότυπο Λύκειο Αναβρύτων
Διαθέτες και κληρονόμοι σε διαθήκες του 18ου αιώνα σε Κέρκυρα και Λευκάδα
Θεοδώρα Ντακαλέτση Εκπαιδευτικός ΠΕ01, ΜEd., 3ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας
Η πρόσληψη της Ευρώπης από τους Οθωμανούς κατά τον 18ο
αιώνα
Θεοδώρα Ντακαλέτση
Εκπαιδευτικός ΠΕ01, ΜEd., 3ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας
Ειρήνη Χ. Αμοργιανιώτη¹, Ελένη Ζήκου²
1 Εκπαιδευτικός ΠΕ02, M.Ed., 2 Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Msc.Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων
Συνομιλώντας με λογοτεχνικούς χαρακτήρες: μία πρόταση
διδασκαλίας ολόκληρων μυθιστορημάτων στο λύκειο
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
Φιλόλογος ΜΑ – Πολιτικός Επιστήμονας
Αναπαραστάσεις κοινωνιογλωσσικής ασυμβατότητας στον νεανικό
λόγο. Διδακτική πρόταση σύμφωνα με το μοντέλο των
Πολυγραμματισμών
Παναγιώτα Κασίμη1, Γεώργιος Ποταμιάς2
1 Εκπαιδευτικός-Φιλόλογος, 2 Δρ. Παιδαγωγικής-Επιστημονικός συνεργάτης ΑΔΙΠΠΔΕ, Μέλος ΣΕΠ
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
"Μικροί ξεναγοί": Προσεγγίζοντας το ιστορικό τοπίο μέσα από τη δημιουργία μιας εφαρμογής ξενάγησης.
Ιωάννα Παπαμαγκανά1, Θεοδώρα Καψούρη2, Σταυρούλα Παντελοπούλου3
1Δρ. Εκπαιδευτικός ΠΕ02, 2Εκπαιδευτικός ΠΕ86, 3Δρ. Εκπαιδευτικός ΠΕ86
Μαρία Μιχάλη
Φιλόλογος Δ/βαθμιας Εκπ/σης, M.Ed., Ph.D.
Σύγχρονες απόψεις για τη σχολική ιστορική εκπαίδευση και το παιδαγωγικό της πλαίσιο
Γεωργία Κουσερή
Εκπαιδευτικός, Φιλόλογος Δρ. στη διδακτική της ιστορίας
Δημόσια Ιστορία και εκπαιδευτικές πρακτικές
Χαράλαμπος Κουργιαντάκης
Mέλος ΕΔΙΠ στο Τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου
Μεταφραστικές δοκιμές και λογοτεχνική πρόσληψη: το παράδειγμα του σονέτου
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
Φιλόλογος ΜΑ – Πολιτικός Επιστήμονας
Το λογοτεχνικό κείμενο στον αστερισμό της διαλογικότητας: κατανόηση, ερμηνεία και ερμηνευτικό σχόλιο
Δημήτρης Πάνος
Φιλόλογος ΠΕ02 Ιδ. ΓΕΛ “Η Ελληνική Παιδεία”, επιστ. συνεργάτης ΠαιΤΔΕ - ΕΚΠΑ