
Δημόσια Ιστορία και εκπαιδευτικές πρακτικές
Χαράλαμπος Κουργιαντάκης
Mέλος ΕΔΙΠ στο Τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου
Μεταφραστικές δοκιμές και λογοτεχνική πρόσληψη: το παράδειγμα του σονέτου
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
Φιλόλογος ΜΑ – Πολιτικός Επιστήμονας
Το λογοτεχνικό κείμενο στον αστερισμό της διαλογικότητας: κατανόηση, ερμηνεία και ερμηνευτικό σχόλιο
Δημήτρης Πάνος
Φιλόλογος ΠΕ02 Ιδ. ΓΕΛ “Η Ελληνική Παιδεία”, επιστ. συνεργάτης ΠαιΤΔΕ - ΕΚΠΑ
Οι «Τρώες» του Καβάφη και η ομηρική Ιλιάδα: μια δοκιμή διακειμενικής ανάγνωσης
Νικόλαος Α. Πέτσας
Φιλόλογος, PhD, Med, MA, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Κλεάνθης Παπαδόπουλος
Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης, Φιλόλογος-Ιστορικός, Μ. Α. Επιστήμες της Αγωγής
Ο πόλεμος στα αναλυτικά προγράμματα Ιστορίας του Λυκείου της περιόδου 1974-1997
Σοφία Αυγέρη
Δρ. Ιστορίας της Εκπαίδευσης ΠΤΔΕ ΔΠΘ
Πολιτική αντιπαράθεση Ελλήνων και Περσών στον Ηρόδοτο (VII 101-104)
Νικόλαος Α. Πέτσας
Φιλόλογος, PhD, Med, MA, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Σενάριο Διδασκαλίας ολόκληρου λογοτεχνικού έργου: “Ο Άκης στα όπλα”
Αργυρούλα Αλεξανδροπούλου1, Παναγιώτα Ψυχογυιοπούλου2
1Δρ. Ιστορίας, Διευθύντρια Γυμνασίου Ρίου, 2Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Αχαΐας
Κωνσταντίνα Ειρήνη Κουφού1, Σπυρίδων Παπαδάκης2
1Υπ. Διδάκτωρ ΠΤΠΕ Πανεπιστημίου Κρήτης, Φιλόλογος Δ/θμιας εκπαίδευσης,
2Δρ. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19, Καθηγητής-Σύμβουλος ΕΑΠ & ΑΠΚυ
Ηθική αυτονομία και αναγκαιότητα: για μια σύγχρονη ηθική εκπαίδευση
Θεοδόσης Συκάς
Δρ. Οικονομολόγος, Καθηγητής Δ/θμιας Εκπ/σης
Μαρία Κωττούλα
Σχολική Σύμβουλος ΔΕ, Β' Αθήνας, ΠΕ02
Κλεάνθης Παπαδόπουλος
Εκπαιδευτικός Δ/θμιας Εκπαίδευσης, Φιλόλογος - Ιστορικός, Μ. Α. Επιστήμες της Αγωγής
Ο δάσκαλος ως ερευνητής και σύμβουλος. Μια προσέγγιση του καβαφικού έργου με ενεργό έρευνα (εκδήλωση: «Και η εποχή μας έμοιασε στον Καβάφη»)
Σταυρούλα (Βανέσσα) Μελά, Χριστίνα Μελαχροινού