Ο μειονοτικός “άλλος” στη Νεοελληνική Λογοτεχνία. Έρευνα Δράσης στα πλαίσια της πιλοτικής εφαρμογής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στη Λογοτεχνία του Γυμνασίου

Ειρήνη Χ. Αμοργιανιώτη¹, Ελένη Ζήκου²

1 Εκπαιδευτικός ΠΕ02, M.Ed., 2 Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Msc.Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων


Αναπαραστάσεις κοινωνιογλωσσικής ασυμβατότητας στον νεανικό
λόγο. Διδακτική πρόταση σύμφωνα με το μοντέλο των
Πολυγραμματισμών

Παναγιώτα Κασίμη1, Γεώργιος Ποταμιάς2

1 Εκπαιδευτικός-Φιλόλογος, 2 Δρ. Παιδαγωγικής-Επιστημονικός συνεργάτης ΑΔΙΠΠΔΕ, Μέλος ΣΕΠ
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Μάρτιος 2024
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα117
Χθές16
Αυτή την εβδομάδα117
Αυτό τον μήνα166
Σύνολο291011

ΙΡ Επισκέπτη : 3.239.9.151 Δευτέρα, 04 Μαρτίου 2024 22:57

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 13 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online