Γεώργιος Κόσυβας
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής, Μαθηματικός, Δρ Παιδαγωγικής
Λειτουργία τμημάτων ένταξης για μαθητές/τριες γυμνασίου με
ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά: Στάσεις και
απόψεις των μαθηματικών για τα τμήματα ένταξης
Δημήτριος Αργύρης
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών στο 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής, Δρ στις Ειδικές Μαθησιακές
Δυσκολίες στα Μαθηματικά και τη διδακτική των Μαθηματικών
Ο διδακτικός μετασχηματισμός στη διδασκαλία του εμβαδού επιπέδων σχημάτων στο Γυμνάσιο.
Πετρούλα Τσαμπούκα
Εκπαιδευτικός Δ/θμιας Εκπαίδευσης, MSc, PhD
Χριστίνα Παντούλα1, Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος2
1Εκπαιδευτικός Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης, 2Εκπαιδευτικός Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης
Ανδρονίκη Χρυσάφη¹, Γεώργιος Μπαραλής²
1Εκπαιδευτικός Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης, M.ed., 2 Αναπληρωτής Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α.
Υπάρχουν λάθη στα Μαθηματικά που είναι σχεδόν αδύνατο να τα αποφύγουν οι μαθητές;
Τσικοπούλου Στάμη, Φερεντίνος Σπύρος
τ. Σχολικοί Σύμβουλοι Μαθηματικών
Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη δημιουργικότητα στα μαθηματικά
Στάμη Τσικοπούλου
τ. Σχολική Σύμβουλος Μαθηματικών
Μελέτη εκροής υγρού από στόμιο κυλινδρικού δοχείου
Ιωάννης Σφαέλος1, Γεώργιος Φύττας2, Αγγελική Ευσταθίου3
1Φυσικός (MSc, PhD), Δ/ντής, 2Φυσικός (MSc) Εκπ/κός, 3Μαθηματικός (MSc) Εκπ/κός
(Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Πατρών)
Γιώργος Καραβασίλης1, Γιώργος Κόσυβας2
1Μαθηματικός στη Δ/θμια Εκπαίδευση & Έκτακτος καθηγητής στο ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας,
2Μαθηματικός στη Δ/θμια Εκπαίδευση & Συντονιστής Εκπαίδευσης Λονδίνου
Απόψεις μαθητών και εκπαιδευτικών σχετικά με τη διδακτική αξιοποίηση κατάλληλων εικαστικών έργων με σκοπό να διευκολυνθεί η κατανόηση εννοιών των Φυσικών Επιστημών
Χριστίνα Παπαζήση¹, Ευγενία Ποτηριάδου²
¹Σχολική Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών, ²Εκπαιδευτικός Φυσικός (MSc)
Όψεις κριτικής αποτίμησης του σχολικού βιβλίου μαθηματικών της Β΄ Γυμνασίου: το εγχειρίδιο υποστηρίζει δραστηριότητες υψηλής γνωστικής βαρύτητας;
Γιώργος Καραβασίλης1, Γιώργος Κόσυβας2
1Μαθηματικός στη Δ/θμια Εκπαίδευση & Έκτακτος καθηγητής στο ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, 2Μαθηματικός στη Δ/θμια Εκπαίδευση & Συντονιστής Εκπαίδευσης Λονδίνου
Η έννοια του αναλλοίωτου ως μαθηματική, μαντική και διασκεδαστική έννοια
Αλέξιος Μαστρογιάννης, Σχολικός Σύμβουλος Π. Ε.
Εκπαιδευτική πρόταση στη Γενική Θεωρία Σχετικότητας
Γεώργιος Κοντόκωστας, Φυσικός, Νέα Εκπαιδευτήρια Μαλιάρα