Στο 30ο Τεύχος φιλοξενούμε 8 άρθρα:
1. Αναπαραστάσεις της «γλώσσας των νέων» στον λόγο της τηλεοπτικής μυθοπλασίας: προτάσεις κριτικής γλωσσικής διδασκαλίας. 2. Η μαθητική ερώτηση ως εργαλείο μάθησης στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Διδακτικό σενάριο στη Φιλοσοφία. 3. Η αδιάλειπτη συνέχεια της διδασκαλίας των Μαθηματικών στο Βυζάντιο και στην τουρκοκρατούμενη Ελλάδα. 4. Οι Φυσικές Επιστήμες και η Συναισθηματική Στάση των Μαθητών. 5. Η αξιοποίηση κινηματογραφικών ταινιών στο Λύκειο: Η ταινία «Ο Πιανίστας» του Πολάνσκι. 6. Η Μουσική συναντά την Τεχνητή Νοημοσύνη: Δημιουργία ψηφιακού βοηθού χορδίσματος μουσικών οργάνων με το Machine Learning for Kids. 7. Πολιτότητα και υπαίθρια μάθηση στο πνεύμα του Rousseau. 8. Αλγόριθμος του Ευκλείδη και Πυθαγόρειο Θεώρημα: Ελληνικές δημιουργίες;
Για να δείτε ολόκληρο το 30ο Τεύχος πατήστε εδώ.
