29ο Τεύχος

Στο 29ο Τεύχος φιλοξενούμε 10 άρθρα: 1. Δραματική διερεύνηση του διηγήματος ‘Η εκδίκηση των μανιταριών’ της Λίτσας Ψαραύτη με βάση το μοντέλο δράσης του Α. Greimas. 2. Η διδασκαλία και η αξιολόγηση της Λογοτεχνίας στα Ευρωπαϊκά σχολεία: αναζητήσεις και προκλήσεις. 3. Η δημιουργική γραφή στην εκπαίδευση και η αξιολόγησή της. Βιβλιογραφική ανασκόπηση. 4. Η Τέχνη ως εργαλείο για καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και ανάπτυξη δεξιοτήτων στο σύγχρονο Ελληνικό σχολείο με Μηχανική Μάθηση και STE(A)M προσέγγιση. 5. Διαδικτυακές προκλήσεις και η αντιμετώπισή τους στο σχολικό περιβάλλον. 6. Καλές πρακτικές για την εισαγωγή των ρομποτικών κατασκευών στο σχολικό περιβάλλον. 7. Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας, Σχολική Ηγεσία, Ομάδες Δράσης και Παραγόμενο Εκπαιδευτικό Έργο. Ανασκόπηση. 8. Διάγνωση παιδιών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας. 9. Το Έργο του Βασίλη Βασιλικού στην Τομή Λογοτεχνίας και Τοπικής Ιστορίας: Καβάλα. 10. Η Λογοτεχνία στην Οικοδόμηση του Εθνικού «Εαυτού» σε συσχετισμό με τον Ξένο.

Για να δείτε ολόκληρο το 29ο Τεύχος πατήστε εδώ.