24ο Τεύχος

Στο 24ο Τεύχος φιλοξενούμε 4 άρθρα. Έτσι έχουμε: α) στις Θετικές Επιστήμες, Μαθηματική πολυτροπικότητα σε πολυπολιτισμικές τάξεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μαθητές πρόσφυγες/μετανάστες, β) στα Παιδαγωγικά, Αξιολόγηση για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: προβλήματα και απόψεις εκπαιδευτικών και γ) στα Γενικά Εκπαιδευτικά Θέματα: ι) Ο εκπαιδευτικός ως «επαγγελματίας»: θεωρητικές αναζητήσεις και προβληματισμοί, ιι) Παραβατικότητα ανηλίκων, αιτιολογικοί παράγοντες, πρόληψη – διαχείριση του φαινομένου.

Για να δείτε ολόκληρο το 24ο Τεύχος πατήστε εδώ.