Ελληνικό σχολείο και διαπολιτισμικότητα: μια οραματίζουσα προοπτική στρατηγικής μαθησιακής αλλαγής.

Χριστίνα Κωφίδου1, Δαυίδ Δημητρόπουλος2

1Υποψήφια Διδάκτωρ Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 2Εκπαιδευτικός - Φιλόλογος


 

Προσαρμογή στην Ελλάδα του Ερωτηματολογίου Συναισθηματικής Νοημοσύνης Bar-On: εκδοχή για παιδιά και εφήβους: αξιοπιστία, συχνότητες και τυπικοί βαθμοί, εφαρμογές στην εκπαίδευση, την έρευνα και την κλινική πράξη

Άννα Δαβίδ-Σπανοπούλου

Πολιτική επιστήμων, Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος, MSc στη Σχολική Ψυχολογία, Δρ. Αναπτυξιακής
Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Διευθύντρια Δημ. Σχολείου Φιλοθέης


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Μάρτιος 2021
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα0
Χθές21
Αυτή την εβδομάδα87
Αυτό τον μήνα571
Σύνολο274051

ΙΡ Επισκέπτη : 44.192.26.60 Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2022 03:27

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 9 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online