Αναπαραστάσεις κοινωνιογλωσσικής ασυμβατότητας στον νεανικό
λόγο. Διδακτική πρόταση σύμφωνα με το μοντέλο των
Πολυγραμματισμών

Παναγιώτα Κασίμη1, Γεώργιος Ποταμιάς2

1 Εκπαιδευτικός-Φιλόλογος, 2 Δρ. Παιδαγωγικής-Επιστημονικός συνεργάτης ΑΔΙΠΠΔΕ, Μέλος ΣΕΠ
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο


Όψεις της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής για τη γλωσσική ετερότητα: Η περίπτωση των Μουσουλμάνων της Θράκης και των Σλαβοφώνων της Μακεδονίας

Κλεάνθης Παπαδόπουλος

Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης, Φιλόλογος-Ιστορικός, Μ. Α. Επιστήμες της Αγωγής


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Σεπτέμβριος 2022
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα40
Χθές26
Αυτή την εβδομάδα66
Αυτό τον μήνα119
Σύνολο274193

ΙΡ Επισκέπτη : 3.238.199.4 Τρίτη, 04 Οκτωβρίου 2022 23:54

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 36 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online