Στο 27ο Τεύχος φιλοξενούμε 6 άρθρα. Τα άρθρα αυτά ξεχωριστά το καθένα μπορείτε να δείτε ανά Θεματικό Πεδίο στο μενού «Αρθρα». Έτσι έχουμε: α) στα Παιδαγωγικά/ Εκπαιδευτική Έρευνα 2 άρθρα: 1) Απόψεις Γονέων με Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας αναφορικά με τις Επιδράσεις των Χαρακτηριστικών της Γειτονίας, 2) Τηλεκπαίδευση και Covid-19: Οι επιπτώσεις τους σε μαθητικό πληθυσμό σχολικών μονάδων, β) στη Φιλολογία - Ιστορία 2 άρθρα: 1) Ο μειονοτικός “άλλος” στη Νεοελληνική Λογοτεχνία, 2) Διαθέτες και κληρονόμοι σε διαθήκες του 18ου αιώνα, γ) στην Πληροφορική 1 άρθρο: Σύγχρονη Αγορά Εργασίας και Βασική Χαρτογράφηση των Ευρωπαϊκών Ψηφιακών Πλατφορμών, και γ) στα Γενικά Εκπαιδευτικά Θέματα 1 άρθρο: Ορισμένες σκέψεις για ένα ενιαίο πλαίσιο προσχολικής αγωγής.

Για να δείτε ολόκληρο το 27ο Τεύχος πατήστε εδώ.

Το 26ο Ειδικό Τεύχος περιλαμβάνει άρθρα που βασίζονται κυρίως σε εισηγήσεις από την ολομέλεια και τα εργαστήρια της Επιστημονικής Διημερίδας «Η διδασκαλία εκτενών αυτοτελών λογοτεχνικών κειμένων: διάλογος για τα νέα Π.Σ. Λογοτεχνίας», που πραγματοποιήθηκε στις 21 και 22 Οκτωβρίου 2022, στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Παιδείας στο Μαρούσι.

Επιπλέον, περιέχονται και εισηγήσεις εκπαιδευτικών, μετά από ανοιχτή πρόσκληση της ΠΑΠΕΔΕ.  Συνολικά περιλαμβάνονται 18 άρθρα.

Για να δείτε ολόκληρο το 26ο Τεύχος πατήστε εδώ.

Στο 25ο Τεύχος φιλοξενούμε 8 άρθρα. Τα άρθρα αυτά ξεχωριστά το καθένα μπορείτε να δείτε ανά Θεματικό Πεδίο στο μενού «Αρθρα». Έτσι έχουμε: α) στη Λογοτεχνία 2 άρθρα: 1) Η περίπτωση της σιωπής στην αισθητική διάσταση στο μάθημα της λογοτεχνίας, 2) μία Διδακτική πρόταση προσέγγισης διηγημάτων με ενιαία θεματική, β) στην Πληροφορική 2 άρθρα σχετικά με το Scratch και γ) στα Γενικά Εκπαιδευτικά Θέματα 4 άρθρα: 1) για την Επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών, 2) την Αξιολόγηση Ομοτέχνων, 3) για τις Διαστάσεις της Αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών στον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό και 4) την Ψυχική υγεία των φοιτητών σε περίοδο εγκλεισμού (lockdown).

Για να δείτε ολόκληρο το 25ο Τεύχος πατήστε εδώ.

Στο 24ο Τεύχος φιλοξενούμε 4 άρθρα. Τα άρθρα αυτά ξεχωριστά το καθένα μπορείτε να δείτε ανά Θεματικό Πεδίο στο μενού «Αρθρα». Έτσι έχουμε: α) στις Θετικές Επιστήμες, Μαθηματική πολυτροπικότητα σε πολυπολιτισμικές τάξεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μαθητές πρόσφυγες/μετανάστες, β) στα Παιδαγωγικά, Αξιολόγηση για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: προβλήματα και απόψεις εκπαιδευτικών και γ) στα Γενικά Εκπαιδευτικά Θέματα: ι) Ο εκπαιδευτικός ως «επαγγελματίας»: θεωρητικές αναζητήσεις και προβληματισμοί, ιι) Παραβατικότητα ανηλίκων, αιτιολογικοί παράγοντες, πρόληψη – διαχείριση του φαινομένου.

Για να δείτε ολόκληρο το 24ο Τεύχος πατήστε εδώ.

Στο 23ο Τεύχος φιλοξενούμε 7 άρθρα. Τα άρθρα αυτά ξεχωριστά το καθένα μπορείτε να δείτε ανά Θεματικό Πεδίο στο μενού «Αρθρα». Έτσι έχουμε: α) στη Θεολογία, έρευνα για την επαγγελματική απορρόφηση των Θεολόγων β) στη Φιλολογία, άρθρα για: ι) Αναπαραστάσεις κοινωνιογλωσσικής ασυμβατότητας στον νεανικό λόγο, ιι) πρόταση διδασκαλίας ολόκληρων μυθιστορημάτων στο λύκειο και ιιι) την πρόσληψη της Ευρώπης από τους Οθωμανούς κατά τον 18ο αιώνα, γ) στις Θετικές Επιστήμες, για τη λειτουργία τμημάτων ένταξης για μαθητές γυμνασίου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά, δ) στην Πληροφορική, Το τι, το πώς και το γιατί του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για το Δημοτικό Σχολείο του WRO Hellas και ε) στα Γενικά Εκπαιδευτικά Θέματα, για τη Συνδιδασκαλία ως συνοδοιπόρο της συμπερίληψης.

Για να δείτε ολόκληρο το 23ο Τεύχος πατήστε εδώ.

Στο 22o Τεύχος φιλοξενούμε 9 άρθρα. Τα άρθρα αυτά ξεχωριστά το καθένα μπορείτε να δείτε ανά Θεματικό Πεδίο στο μενού «Αρθρα». Έτσι έχουμε: α) Στη Φιλολογία - Ιστορία τρία άρθρα, β) Στις Θετικές Επιστήμες ένα άρθρο και γ) Στα Γενικά Θέματα πέντε άρθρα: ι) ένα στα Παιδαγωγικά, ιι) ένα στη Διοίκηση Εκπαίδευσης και ιιι) τρία στη διαπολιτισμικότητα.

Για να δείτε ολόκληρο το 22o Τεύχος πατήστε εδώ.

Στο 21o Τεύχος φιλοξενούμε 9 άρθρα. Τα άρθρα αυτά ξεχωριστά το καθένα μπορείτε να δείτε ανά Θεματικό Πεδίο στο μενού «Αρθρα». Έτσι έχουμε: α) Στη Φιλολογία 3 άρθρα: ι) 2 σχετικά με τη λογοτεχνία και ιι) ένα άρθρο για την Ιστορία, β) Στην Πληροφορική ένα άρθρο και γ) Στα Γενικά Θέματα πέντε άρθρα: ι) 2 από αυτά στη διαθεματική συνεργασία (ένα στην ψηφιακή ποίηση και ένα σε έργο ρομποτική) ιι) ένα για τη μέτρηση της συναισθηματικής νοημοσύνης, , ιιι) δύο άρθρα στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης.

Για να δείτε ολόκληρο το 21o Τεύχος πατήστε εδώ.

Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Σεπτέμβριος 2021
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα5
Χθές24
Αυτή την εβδομάδα118
Αυτό τον μήνα797
Σύνολο291642

ΙΡ Επισκέπτη : 54.91.51.101 Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 07:20

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 8 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online