Αξιολόγηση και βελτίωση της βαθμολογικής διαδικασίας κατά τη διόρθωση μαθηματικών γραπτών στις πανελλήνιες εξετάσεις

Βασίλης Καρκάνης1, Γιώργος Κόσυβας2, Φραγκίσκος Μπερσίμης3

1Εκπαιδευτικός ΠΕ03 2ο Π.Π. Γενικό Λύκειο Αθηνών, 2Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Α΄ Αθήνας, 3Εκπαιδευτικός ΠΕ03, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο


Η συμβολή της καθοδήγησης (μέντορινγκ) στην επαγγελματική ταυτότητα του Μαθηματικού

Παναγιώτης Θ. Θεοδώρου¹, Ευγενία Ν. Πετρίδου²

¹ Εκπαιδευτικός Δ.Ε., Μαθηματικός, ² Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Οκτώβριος 2021
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα22
Χθές32
Αυτή την εβδομάδα54
Αυτό τον μήνα676
Σύνολο265916

ΙΡ Επισκέπτη : 34.236.191.104 Τρίτη, 26 Οκτώβριος 2021 22:28

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 9 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online