Ιχνηλατώντας την ομαλή κυκλική κίνηση μέσα από ένα διδακτικό σενάριο
Νικόλαος Κυριακόπουλος, Φυσικός, καθηγητής Γενικού Λυκείου Νεμέας
«Δυναμικός» διδακτικός κύκλος των Μαθηματικών μέσω Συνδεόμενων Οπτικών Ενεργών Αναπαραστάσεων
Σταυρούλα Πατσιομίτου, Μαθηματικός - Ερευνήτρια
Χριστίνα Παπαζήση, Σχολική Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Εμπλοκή των μαθητών σε ένα πρόβλημα εικονιστικής κανονικότητας για την εισαγωγή στην άλγεβρα
Γιώργος Κόσυβας, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Α΄ Αθήνας
Διδασκαλία των ιδιοτήτων του ορθικού τριγώνου με χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας
Ανδρέας Κουλούρης, Μαθηματικός, 3ο Λύκειο Γαλατσίου
Αικατερίνη Ρουμπή, Μαθηματικός ΠΕ3, 1ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου
Επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο της τεχνολογίας στη μαθηματική παιδεία αιχμής
Ζήνων Λυγάτσικας, Μαθηματικός ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής
Η συμβολή της καθοδήγησης (μέντορινγκ) στην επαγγελματική ταυτότητα του Μαθηματικού
Παναγιώτης Θ. Θεοδώρου¹, Ευγενία Ν. Πετρίδου²
¹ Εκπαιδευτικός Δ.Ε., Μαθηματικός, ² Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Βασίλης Καρκάνης1, Γιώργος Κόσυβας2, Φραγκίσκος Μπερσίμης3
1Εκπαιδευτικός ΠΕ03 2ο Π.Π. Γενικό Λύκειο Αθηνών, 2Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Α΄ Αθήνας, 3Εκπαιδευτικός ΠΕ03, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος¹, Ιωάννα Μπέλλου²
¹Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04 Ιωαννίνων, ²Σχολική Σύμβουλος Πληροφορικής Ιωαννίνων - Άρτας
Σελίδα 2 από 2