«Αυτοαξιολόγηση» και «Αξιολόγηση ομοτέχνων»: Διαδικασίες βελτίωσης του σχολείου και μετασχηματισμού του σε επαγγελματική κοινότητα μάθησης

Γεώργιος Πασιάς1, Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος2, Ευστάθιος Στυλιάρης3

1Αναπλ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04, Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας, 3Εκπαιδευτικός, Γραφείο Πληροφορικής I.E.Π.


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Ιανουάριος 2025
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα58
Χθές56
Αυτή την εβδομάδα271
Αυτό τον μήνα681
Σύνολο311090

ΙΡ Επισκέπτη : 18.97.14.80 Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2025 21:15

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 682 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online