«Αυτοαξιολόγηση» και «Αξιολόγηση ομοτέχνων»: Διαδικασίες βελτίωσης του σχολείου και μετασχηματισμού του σε επαγγελματική κοινότητα μάθησης

Γεώργιος Πασιάς1, Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος2, Ευστάθιος Στυλιάρης3

1Αναπλ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04, Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας, 3Εκπαιδευτικός, Γραφείο Πληροφορικής I.E.Π.


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Μάρτιος 2024
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα2
Χθές119
Αυτή την εβδομάδα121
Αυτό τον μήνα170
Σύνολο291015

ΙΡ Επισκέπτη : 3.239.9.151 Τρίτη, 05 Μαρτίου 2024 00:40

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 11 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online