
Ο πόλεμος στα αναλυτικά προγράμματα Ιστορίας του Λυκείου της περιόδου 1974-1997
Σοφία Αυγέρη
Δρ. Ιστορίας της Εκπαίδευσης ΠΤΔΕ ΔΠΘ
Πολιτική αντιπαράθεση Ελλήνων και Περσών στον Ηρόδοτο (VII 101-104)
Νικόλαος Α. Πέτσας
Φιλόλογος, PhD, Med, MA, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Σενάριο Διδασκαλίας ολόκληρου λογοτεχνικού έργου: “Ο Άκης στα όπλα”
Αργυρούλα Αλεξανδροπούλου1, Παναγιώτα Ψυχογυιοπούλου2
1Δρ. Ιστορίας, Διευθύντρια Γυμνασίου Ρίου, 2Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Αχαΐας
Μαρία Κωττούλα
Σχολική Σύμβουλος ΔΕ, Β' Αθήνας, ΠΕ02
Κλεάνθης Παπαδόπουλος
Εκπαιδευτικός Δ/θμιας Εκπαίδευσης, Φιλόλογος - Ιστορικός, Μ. Α. Επιστήμες της Αγωγής
Κωνσταντίνα Ειρήνη Κουφού1, Σπυρίδων Παπαδάκης2
1Υπ. Διδάκτωρ ΠΤΠΕ Πανεπιστημίου Κρήτης, Φιλόλογος Δ/θμιας εκπαίδευσης,
2Δρ. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19, Καθηγητής-Σύμβουλος ΕΑΠ & ΑΠΚυ
Ο δάσκαλος ως ερευνητής και σύμβουλος. Μια προσέγγιση του καβαφικού έργου με ενεργό έρευνα (εκδήλωση: «Και η εποχή μας έμοιασε στον Καβάφη»)
Σταυρούλα (Βανέσσα) Μελά, Χριστίνα Μελαχροινού
Ηθική αυτονομία και αναγκαιότητα: για μια σύγχρονη ηθική εκπαίδευση
Θεοδόσης Συκάς
Δρ. Οικονομολόγος, Καθηγητής Δ/θμιας Εκπ/σης
Αλεξάνδρα Γερακίνη, Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
"Τα εν οίκω ... εν δήμω": Ταξίδι στη Βυζαντινή Προύσα
Μαρία Κωττούλα, Φωτεινή Μεταξάκη, Σχολικές Σύμβουλοι Β' Αθήνας, ΠΕ02
Η αξιοποίηση του «ArtSteps», ως δυναμικού εργαλείου μάθησης
Μαρία Παπαχρήστου1, Ιωάννα Βορβή2, Ελένη Κοκκίνου3
1Εκπ/κός ΠΕ02, Αριστοτέλειο Κολλέγιο, 2Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
3Εκπ/κός ΠΕ19, Αριστοτέλειο Κολλέγιο
Τα «Γλωσσικά παιχνίδια» στον ύστερο Wittgenstein
Ευθυμία Σακαρέλλου, Φιλόλογος, Διευθύντρια Σχολικής Μονάδας
Ιωάννα Βορβή¹, Ευγενία Δανιηλίδου²
1 Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ανατ. Θεσ/νίκης, 2 Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Πέλλας