Επιδρά το προφίλ παρακίνησης του διευθυντή στην αποτελεσματική άσκηση σχολικής ηγεσίας;
Χρήστος Θεοδώρου, Εκπαιδευτικός ΠΕ11, Ανατολική Αττική
Η εφαρμογή της μετασχηματιστικής ηγεσίας στην εκπαίδευση
Δέσποινα Βασιλειάδου1, Ειρήνη Διερωνίτου2
1Εκπαιδευτικός ΠΕ70, 2Λέκτορας Εκπαιδευτικής Πολιτικής & Ηγεσίας στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Αθανάσιος Γιαννίκας, Σχολικός Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο ρόλος του Διευθυντή σχολικής μονάδας στις διασχολικές συνεργασίες – μέσα από μελέτη περίπτωσης
Τριανταφυλλιά Σύβακα¹, Αθηνά Γκινούδη²
1Διευθύντρια Πρότυπου Πειραματικού ΓΕΛ Πανεπιστημίου Μακεδονίας, 2Διευθύντρια Γυμνασίου Γαζίου - Κρήτης
Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών τεχνικής εκπαίδευσης
Μιχαήλ Λαγουδάκος1, Νικόλαος Καραγεώργος2
1Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.05, 2Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.01
Αντώνιος Κοκκολιός1, Χρύσανθος Γκολώνης2, Ευστάθιος Ζωγόπουλος3
1Εκπ/κός ΠΕ03 ΓΕΛ Γλυκών Νερών, 2Εκπ/κός ΠΕ17.02 ΕΠΑ.Λ Σαλαμίνας, 3Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.04
Νάνσυ Ζώση1, Γιώργος Μπαγάκης2
1Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, 2Καθηγητής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Ερευνητικές Εργασίες: προτάσεις για την επίλυση συχνών προβλημάτων
Τιμολέων Θεοφανέλλης, Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Βορείου Αιγαίου
Ανάπτυξη συνεργατικών διαθεματικών δραστηριοτήτων με διαπολιτισμικές διαστάσεις
Οδυσσέας Ευαγγέλου, Σχολικός Σύμβουλος 36ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής