
Γεώργιος Ν. Βοζαΐτης
Διδάκτωρ Επιστημών της Εκπαίδευσης, Διευθυντής 21ου Γυμνασίου Πατρών
Δημήτριος Σιδηρόπουλος
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, 1 ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Κεντρικής Μακεδονίας, M. Ed., M.Th,. Ph.D.
Βασικές πτυχές του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στη διεθνή εκπαιδευτική πραγματικότητα
Δημήτριος Κων. Μαυραγάνης
Εκπαιδευτικός Δ.Ε. (ΠΕ78) με ειδίκευση στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό (PhD, MEd, MSc)
Aικατερίνη Μπαλτζάκη
Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Γεράσιμος Αντύπας
Διευθυντής 2ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Πάτρας, Med,
Μεταπτυχιακός φοιτητής Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας
Χαρισματικοί έφηβοι στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ιδιαίτερες δυσκολίες σε μια ιδιαίτερη ηλικία.
Δημήτριος Αλεξανδρής
Εκπαιδευτικός Π.Ε 70, M.Ed.
Εθνική και Ευρωπαϊκή πολιτική για την εκπαίδευση των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες
Ασπασία - Σπυριδούλα Τόγια1, Ελένη Κορέτση2
1Δασκάλα, Σύγχρονα εκπαιδευτήρια Μάνεση, 2Σχολική Σύμβουλος, κλ. ΠΕ15
Η συμμετοχή των μαθητών στη δημιουργία πινάκων διαβαθμισμένων κριτηρίων
Τιμολέων Θεοφανέλλης1, Ντόρα Λεονταρίδου2
1Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Β. Αιγαίου, M.Sc., M.Ed., Ph.D., 2Εκπαιδευτικός Γαλλικής Φιλολογίας στο Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο, M.Sc., Ph.D.
Γεώργιος Κάκκος1, Δημήτριος Πιτσιάβας2, Κωνσταντίνος Παπαλέξης3
1Εκπ/κός Δ.Ε. Μ.Α. Εκπαιδευτική ηγεσία, 2Εκπ/κός Π.Ε. Μ.Α. Εκπαιδευτική ηγεσία, 3Εκπ/κός Δ.Ε.
Η γραφειοκρατία στην ελληνική εκπαίδευση. Μύθος ή πραγματικότητα;
Καλυψώ Λάζου-Μπαλτά1, Ελένη Παπαροϊδάμη2
1Εκπαιδευτικός ΠΕ02, 2Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Διερεύνηση της απόπειρας θεσμικής αυτοαξιολόγησης στο ελληνικό Νηπιαγωγείο
Ιωάννα Αργύτη, Γιώργος Μπαγάκης
Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου