Εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία: βιβλιογραφική ανασκόπηση και εμπειρίες εκπαιδευτικών

Τιμολέων Θεοφανέλλης1 , Σουλτάνα Παπαδημητρίου2

1Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Β. Αιγαίου & Δωδεκανήσου, 2Σχολική Σύμβουλος Γερμανικής Μακεδονίας, Θράκης & Βορείου Αιγαίου.


Σκιαγράφηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

Γεώργιος Λογιώτης¹, Κωνσταντίνος Μάλαμας², Αντωνία Παπατριανταφύλλου3

1 Εκπ/κός, Υπεύθυνος ΚΕ.ΣΥ.Π. Αγίας Παρασκευής, 2 Εκπ/κός, Τεχνικός Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., 3 ΠΕ1 Διοικητικού, Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Ιανουάριος 2019
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα15
Χθές33
Αυτή την εβδομάδα48
Αυτό τον μήνα682
Σύνολο231577

ΙΡ Επισκέπτη : 3.84.186.122 Τρίτη, 22 Ιανουάριος 2019 16:43

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 11 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online