Εκπαιδεύοντας τους μαθητές στην ανάπτυξη στρατηγικών και στάσεων για την πρόληψη και αντιμετώπιση του ηλεκτρονικού σχολικού εκφοβισμού

Γεώργιος Πανσεληνάς¹, Νικόλαος Αγγελιδάκης², Χαρά Γαλανάκη³, Γεωργία Πρεβελιανάκη⁴

¹Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αν. Κρήτης, ²Εκπ/κός Πληροφορικής, 5ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης,
 ³Εκπ/κός Πληροφορικής, 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης, ⁴Εκπ/κός Πληροφορικής, 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου


Εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία: βιβλιογραφική ανασκόπηση και εμπειρίες εκπαιδευτικών

Τιμολέων Θεοφανέλλης1 , Σουλτάνα Παπαδημητρίου2

1Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Β. Αιγαίου & Δωδεκανήσου, 2Σχολική Σύμβουλος Γερμανικής Μακεδονίας, Θράκης & Βορείου Αιγαίου.


Σκιαγράφηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

Γεώργιος Λογιώτης¹, Κωνσταντίνος Μάλαμας², Αντωνία Παπατριανταφύλλου3

1 Εκπ/κός, Υπεύθυνος ΚΕ.ΣΥ.Π. Αγίας Παρασκευής, 2 Εκπ/κός, Τεχνικός Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., 3 ΠΕ1 Διοικητικού, Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Μάρτιος 2024
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα10
Χθές39
Αυτή την εβδομάδα49
Αυτό τον μήνα377
Σύνολο292075

ΙΡ Επισκέπτη : 3.133.147.87 Τρίτη, 16 Απριλίου 2024 06:35

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 9 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online