Ο ρόλος του Διευθυντή σχολικής μονάδας στις διασχολικές συνεργασίες – μέσα από μελέτη περίπτωσης

Τριανταφυλλιά Σύβακα¹,  Αθηνά Γκινούδη²

1Διευθύντρια Πρότυπου Πειραματικού ΓΕΛ Πανεπιστημίου Μακεδονίας, 2Διευθύντρια Γυμνασίου Γαζίου - Κρήτης


Διερεύνηση των αντιλήψεων και στάσεων των μαθητών του ΕΠΑΛ Νάξου σε σχέση με το αιολικό πάρκο της περιοχής τους

Αντώνιος Κοκκολιός1, Χρύσανθος Γκολώνης2, Ευστάθιος Ζωγόπουλος3

1Εκπ/κός ΠΕ03 ΓΕΛ Γλυκών Νερών, 2Εκπ/κός ΠΕ17.02 ΕΠΑ.Λ Σαλαμίνας, 3Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.04


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Απρίλιος 2022
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα8
Χθές27
Αυτή την εβδομάδα97
Αυτό τον μήνα776
Σύνολο291621

ΙΡ Επισκέπτη : 44.192.51.19 Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 10:16

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 62 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online