Εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία: βιβλιογραφική ανασκόπηση και εμπειρίες εκπαιδευτικών

Τιμολέων Θεοφανέλλης1 , Σουλτάνα Παπαδημητρίου2

1Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Β. Αιγαίου & Δωδεκανήσου, 2Σχολική Σύμβουλος Γερμανικής Μακεδονίας, Θράκης & Βορείου Αιγαίου.


Σκιαγράφηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

Γεώργιος Λογιώτης¹, Κωνσταντίνος Μάλαμας², Αντωνία Παπατριανταφύλλου3

1 Εκπ/κός, Υπεύθυνος ΚΕ.ΣΥ.Π. Αγίας Παρασκευής, 2 Εκπ/κός, Τεχνικός Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., 3 ΠΕ1 Διοικητικού, Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας


Ο ρόλος του Διευθυντή σχολικής μονάδας στις διασχολικές συνεργασίες – μέσα από μελέτη περίπτωσης

Τριανταφυλλιά Σύβακα¹,  Αθηνά Γκινούδη²

1Διευθύντρια Πρότυπου Πειραματικού ΓΕΛ Πανεπιστημίου Μακεδονίας, 2Διευθύντρια Γυμνασίου Γαζίου - Κρήτης


Σας καλωσορίζουμε book-computerστην ΕΡΚΥΝΑ, το ηλεκτρονικό - επιστημονικό περιοδικό με ελεύθερη πρόσβαση, της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.).

Σκοπός του περιοδικού είναι η δημοσίευση πρωτότυπων άρθρων ή εργασιών, που δεν έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν ή δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο επιστημονικό περιοδικό ή συνέδριο.

Το περιοδικό εκδίδεται μέχρι τρεις φορές το χρόνο, ενώ προβλέπονται και έκτακτα τεύχη τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδική θεματολογία και αφιερώματα.

Ημερολόγιο Γεγονότων

Απρίλιος 2018
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
istologio
 
epitropes

synedria

imerides

bibliokritikes

ΕΡΚΥΝΑ Newsletter

Επισκεψιμότητα

Σήμερα16
Χθές37
Αυτή την εβδομάδα53
Αυτό τον μήνα892
Σύνολο222664

ΙΡ Επισκέπτη : 54.80.8.44 Τρίτη, 24 Απρίλιος 2018 14:21

Επισκέπτες online

Επισκέπτες : 24 επισκέπτες online Μέλη : Δεν υπάρχουν μέλη online